niedziela, 27 grudnia 2015

Pudełko dla biżuteryjek

Biżuteryjki grają dla WOŚP - akcja rękodzielników-artystów, tworzących unikalną biżuterię już po raz piąty wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Usłyszałam o nich w zeszłym roku, a w tym udało mi się do nich dołączyć :) Chociaż określenie "dołączyć" to może z mojej strony lekkie nadużycie. Nie tworzę biżuterii. Moim żywiołem jest papier.  Wykonałam zaledwie pudełko dla męskiej bransolety Ruarc. Bardzo się starałam, aby pudełko i bransoleta stanowiły spójną całość. Było to tym trudniejsze, że bransoletę widziałam tylko na zdjęciach. Oglądając zdjęcia wykonane przez Hanię Balicką    byłam  zaskoczona ostatecznym efektem.
Dlatego pokażę kilka zdjęć jej autorstwa:





 I jeszcze zdjęcie samej bransolety, którą wykonywało kilkoro twórców, a koordynatorem całego projektu była nad wyraz cierpliwa i pomocna Kasia Dworzyńska - Kasiu jesteś wspaniała :)



 Do kompletu dołączony jest jeszcze mini albumik z bilecikami od twórców tej właśnie bransolety. Poniższe zdjęcia są już mojego autorstwa, więc proszę o wyrozumiałość :)






A skoro męczę was zdjęciami, to jeszcze kolaż, który musiałam zamieścić:








 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

4 komentarze:

  1. Prześlicznie dopasowałaś pudełeczko do stylu tej pięknej bransolety. Całość prezentuje się niezwykle elegancko.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany- jestem pod wrażeniem! Przeczytałam jak powstawała ta branso i jestem pełna podziwu dla twórców i Ciebie - pudełko "trafione- zatopione". Pasuje jak ulał do Ruarc-a. Już licytuje się!!! Ślicznie ją prezentuje Staszek Karpiel Bułecka.
    Życzę zdrówka i wspaniałych prac w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW! Pasuje idealnie...praca na medal!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.